2310-900308
B2B

Επιστροφές

Πολιτική επιστροφής προϊόντος/ων – επιστροφές

 

Πως επιστρέφω ένα προϊόν;

Μπορούν να πραγματοποιηθούν επιστροφές εντός 14 ημερών και ισχύουν οι εξής προϋποθέσεις ρητά και αμετάκλητα

Πριν από οποιαδήποτε επιστροφή, θα πρέπει πρώτα να έχετε επικοινωνήσει με τη NANI-NANI μέσω e-mail (info@nani-nani.gr) ή τηλεφωνικώς (2310900308) προκειμένου να καταγραφεί. Σε αντίθετη περίπτωση η επιστροφή δε θα γίνεται δεκτή.

Αλλαγές γίνονται εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς, βάση των συνοδευτικών παραστατικών (απόδειξη ή τιμολόγιο).

Επιστροφή ή αλλαγή προϊόντος που δεν οφείλεται σε δικό μας λάθος ή ελάτωμμα του προϊόντος γίνεται με επιβάρυνση του πελάτη και μόνον υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, άθικτο στην αρχική του συσκευασία και εντος 14 ημερών από την μέρα αγοράς του. Σε αυτήν την περίπτωση τα έξοδα αποστολής βαραίνουν των πελάτη.

Αλλαγές δε γίνονται δεκτές σε σκισμένα, χαλασμένα ή σπασμένα προϊόντα.

Αλλαγές δε γίνονται δεκτές σε είδη που έχουν έκπτωση ή είναι σε προσφορά.

Τα προϊόντα πρέπει να είναι στη συσκευασία τους με τα καρτελάκια τους και στην κατάσταση που τα παραλάβατε, αρχικώς.

Αν έχετε οποιοδήποτε πρόβλημα ή παράπονο, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info@nani-nani.gr και εμείς θα φροντίσουμε να σας βοηθήσουμε με όποιον τρόπο μπορούμε.

Επιπλέον:

 

Αν το προϊόν είναι ελαττωματικό, θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε με τη NANI-NANI μέσω e-mail (info@nani-nani.gr) ή τηλεφωνικώς (2310900308) προκειμένου να καταγραφεί. Εμείς θα στείλουμε να παραλάβουν το προϊον με δικά μας έξοδα. Θα ελέγξουμε το προϊόν και εφόσον βρίσκεται εντός των όρων για την ενεργοποίηση της εγγύησης, το αντικαθιστούμε με ένα ίδιο χωρίς κανένα  επιπλέον  κόστος.  

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί πως το προϊον δεν εχει κάποιο ελλάτωμα, τότε θα επιβαρυνθείτε με το ανάλογο κόστος αποστολής από και προς τον προορισμό σας.

Αν για οποιονδήποτε λόγο δε σας άρεσε ένα προϊόν  και θέλετε να αγοράσετε κάτι άλλο, αποστέλλετε το προϊόν πίσω στην εταιρία με δικά σας έξοδα αποστολής και φυσικά ετσι όπως το παραλάβατε (με την αρχική του συσκευασία) και αφού ελέγξουμε την σωστή κατάσταση του προϊόντος, έχετε τη δυνατότητα αγοράς άλλου προϊόντος ίσης ή μεγαλύτερης αξίας και να πληρώσετε την διαφορά.

 

  • Πολύ σημαντικό!! Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση όπως όταν τα παραλάβατε. Να είναι μέσα στη γνήσια συσκευασία τους και σωστά πακεταρισμένα ώστε αυτή να μην καταστραφεί κατά την επιστροφή.

 

Τα προιόντα δεν πρέπει να είναι παραποιημένα, παραβιασμένα και να μην έχουν σημάδια από χτυπήματα, πεσίματα ή από άλλα εργαλεία.

 

Σε περίπτωση που οποιαδήποτε από τις παραπάνω προϋποθέσεις δεν ισχύει, τότε η επιστροφή ακυρώνεται και επιβαρύνεστε τα έξοδα αποστολής.