2310-900308
B2B

Πληροφορίες αγορών & διαδικασίες

Τρόποι Παραγγελίας

 

Μπορείτε να παραγγείλετε με έναν από τους ακόλουθους  τρόπους:

  • Μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος.
  • Τηλεφωνικά στο: 2310 900308
  • Στέλνοντάς μας e-mail στο info@nani-nani.gr με το/τα προϊόντα που επιθυμείτε με link και τα στοιχεία επικοινωνία σας (όνομα/επίθετο, πλήρης διεύθυνση & τηλέφωνο)

 

Τρόποι πληρωμής

 

  • Με Paypal

 

  • Με Κατάθεση σ” έναν από τους Τραπεζικούς μας λογαριασμούς

 

Δικαιούχος: Δ. Γιαννοπούλου & Σια ΟΕ

 

EUROBANK

IBAN: GR1902602570000280201332029

ALPHA BANK

IBAN: GR1801404070407002002002654

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

IBAN: GR0501722370005237023874341

 

 

  • Με αντικαταβολή (σε αυτή την περίπτωση το σύστημα σας χρεώνει αυτόματα με 2,90 ευρώ που είναι το κόστος της αντικαταβολής.)  Σημαντική σημείωση, σε περίπτωση που έχετε δωρεάν μεταφορικά την αντικαταβολή εξακολουθείτε να την χρεώνεστε ως υπηρεσία.

 

  • Με πιστωτική, χρεωστική/ ή  προπληρωμένη κάρτα on line με απόλυτη ασφάλεια μέσω της πλατφόρμας της Alpha Bank. 

 

Τρόποι Αποστολής - Πολιτική κόστους μεταφορικών & Επιστροφές.

 

Όλα τα προϊόντα με μικρό όγκο και βάρος αποστέλλονται στην Ελλάδα με την ACS ή DHL Courier με χρέωση 5,00€ για παραγγελίες έως 60,00 € (επιβαρύνεστε με έξοδα αποστολής).

Για παραγγελίες από 60,01 € και πάνω η αποστολή είναι δωρεάν. Σημαντική σημείωση, σε περίπτωση που έχετε δωρεάν μεταφορικά την αντικαταβολή εξακολουθείτε να την χρεώνεστε ως υπηρεσία , αν την επιλέξετε.

Περιοχές που δεν εξυπηρετούνται με τις courier, αναγκαστικά εξυπηρετούνται με ΕΛΤΑ.  Οι αποστολές μεγάλου όγκου/βαρους αποστέλλονται με τις μεταφορικές που εξυπηρετούν τις κατά τόπους περιοχές.

 

  • Υπηρεσία Μεταφοράς Δεμάτων Μεγάλου Μεγέθους/ μη στοιβάσιμων κιβωτίων/ παλετών ελέγχονται ανά περίπτωση για το επιπλέον κόστος και ενημερώνεστε.

 

  • Στη Νησιωτική Ελλάδα και στις δυσπρόσιτες περιοχές (ορίζονται από τις μεταφορικές σύμφωνα με τα ΤΚ)  αναλόγως το κόστος της παραγγελίας ενημερώνεστε για τις επιπλέον χρεώσεις που ισχύουν ανά περίπτωση.

                                                                              

  • Ασφάλεια μεταφοράς: Προαιρετική. Αν δεν την επιλέξετε, τα προϊόντα μεταφέρονται με ευθύνη σας.  Αν την επιλέξετε, η υπηρεσία αυτή προσφέρει πλήρη κάλυψη της αποστολής σας στην εξαιρετική περίπτωση φυσικής ζημιάς ή απώλειας. Με DHL express η πολιτική είναι: 1% της ασφαλιζόμενης αξίας, με ελάχιστη χρέωση ανά αποστολή 10,00 € συν φπα 24%.  Με ACS courier: 1% της ασφαλιζόμενης αξίας, με ελάχιστη χρέωση ανά αποστολή 10.00 € συν φπα 24%.   Για αποστολές αξίας άνω των 3000,00 € κατόπιν συνεννόησης με τις παραπάνω courier.  Ασφάλεια με μεταφορική εταιρία (ανά περιοχή που εξυπηρετεί), η τιμή, μας γνωστοποιείτε κατόπιν προσωποποιημένου ερωτήματος προς την μεταφορική με βάση το προτιμολόγιο παραγγελίας.  

.

Εκτιμώμενος χρόνος  παράδοσης μίας αποστολής με courier είναι 2 με 5 εργάσιμες  αν έχετε βάλει την παραγγελία σας μέχρι τις 12 το μεσημέρι και εφόσον το προϊόν είναι διαθέσιμο, εκτός από τη Νησιωτική Ελλάδα και κάποιες δυσπρόσιτες περιοχές όπου η παράδοση γίνεται μετά από συνεννόηση με την μεταφορική όπου και σας ενημερώνουμε.

Σε περίπτωση που το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο για αποστολή την ίδια ημέρα, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας ή τηλεφωνικά ή με e-mail για να σας ενημερώσουμε για την ακριβή ημέρα αποστολής (συνήθως είναι 2 -5 ημέρες εκτός και αν εκκρεμεί ή είναι σε παραγωγή η παραγγελία από τα εξωτερικό ).

 

Πολιτική επιστροφής προιόντος/ων –επιστροφές

 

Πως επιστρέφω ένα προϊόν;

Μπορούν να πραγματοποιηθούν επιστροφές εντός 14 ημερών και ισχύουν οι εξής προϋποθέσεις ρητά και αμετάκλητα:

 

Πριν από οποιαδήποτε επιστροφή, θα πρέπει πρώτα να έχετε επικοινωνήσει με τη NANI-NANI μέσω e-mail ή τηλεφωνικώς προκειμένου να καταγραφεί. Σε αντίθετη περίπτωση η επιστροφή δε θα  γίνεται δεκτή.

 

Επιπλέον:

Αν το προϊόν είναι ελαττωματικό, θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε με τη NANI-NANI. Εμείς θα στείλουμε να παραλάβουν το προϊον με δικά μας έξοδα. Θα ελέγξουμε το προϊόν και εφόσον βρίσκεται εντός των όρων για τηνενεργοποίηση της εγγύησης, το αντικαθιστούμε με ένα ίδιο χωρίς κανένα επιπλέον κόστος. Καλέστε μας για τις διαδικασίες, εντολή παραλαβής που θα δώσουμε εμείς για την μεταφορική που συνεργαζόμαστε.

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί πως το προϊον δεν εχει κάποιο ελλάτωμα, τότε θα επιβαρυνθείτε με το ανάλογο κόστος αποστολής απο και προς τον προορισμό σας

Αν για οποιονδήποτε λόγο δε σας άρεσε ένα προϊόν και θέλετε να αγοράσετε κάτι άλλο, αποστέλλετε το προϊόν πίσω στην εταιρία με δικά σας έξοδα αποστολής και φυσικά ετσι όπως το παραλάβατε (με τη σωστή συσκευασία) και αφού ελέγξουμε την σωστή κατάσταση του προϊόντος, έχετε τη δυνατότητα αγοράς άλλου προϊόντος ίσης ή μεγαλύτερης αξίας και να πληρώσετε την διαφορά.

 

 Πολύ σημαντικό!! Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση όπως όταν τα παραλάβατε. Να είναι μέσα στη γνήσια συσκευασία τους και σωστά πακεταρισμένα ώστε αυτή να μην καταστραφεί κατά την επιστροφή.

 

Τα προιόντα πρέπει να μην είναι παραποιημένα, παραβιασμένα και να μην έχουν σημάδια από άλλα εργαλεία.

 

Οποιαδήποτε από τις παραπάνω προϋποθέσεις δεν ισχύει, τότε η επιστροφή ακυρώνεται και επιβαρύνεστε τα έξοδα αποστολής.

 

 

 Εγγύηση προϊόντων: 

Η εγγύηση των ηλεκτρονικών συσκευών ορίζεται από τον εκάστοτε εισαγωγέα/ κατασκευαστή/ αντιπρόσωπο .  Ο εκάστοτε εισαγωγέας/κατασκευαστής/ αντιπρόσωπος εγγυάται ότι το προϊόν του είναι ελεύθερο από  οποιαδήποτε τεχνικά και υλικά ελαττώματα. 

Εάν το προϊόν αποτύχει να λειτουργήσει σωστά, όταν χρησιμοποιείται υπό κανονικές συνθήκες, ο εισαγωγέας/κατασκευαστής/ αντιπρόσωπος θα επιδιορθώσει ή θα αντικαταστήσει το προϊόν, κατά επιλογή του, δωρεάν. 

Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από απόδειξη αγοράς, τιμολόγιο πώλησης ή άλλη απόδειξη ότι το προϊόν βρίσκεται εντός του διαστήματος της εγγύησης.  Ο εισαγωγέας/κατασκευαστής/ αντιπρόσωπος θα αναλάβει το κόστος επισκευής ή αντικατάστασης του προϊόντος και της επιστροφής του σε εσάς, εφόσον και αν  ισχύει η εγγύηση.  Η εγγύηση δεν ισχύει για προϊόν το όποιο έχει υποστεί βλάβη λόγω πλημμελούς συντήρησης, ατυχήματος, τροφοδοσίας με ακατάλληλη τάση ή άλλου είδους εσφαλμένη χρήση.  Η εταιρία δε φέρει ευθύνη για τυχόν συμπτωματικές ή επακόλουθες βλάβες όσο αναφορά το προϊόν.  Επίσης, η εγγύηση δεν καλύπτει ευθύνες άλλες από εκείνες που αναφέρονται για το εκάστοτε προϊόν.    Σε περίπτωση προβλήματος του προϊόντος την αντικατάσταση ή την επισκευή την αναλαμβάνει εξολοκλήρου ο εισαγωγέας/κατασκευαστής/ αντιπρόσωπος.

Εσφαλμένες Αποστολές

Σε περίπτωση που παραλάβατε και η παραγγελία σας δεν είναι εκτελεσμένη σωστά με βάση την επιβεβαιωμένη παραγγελία σας, θα πρέπει να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά εντός 2 (δύο) εργάσιμων ημερών στο 2310900308 ή με e-mail στο info@nani-nani.gr , αναφέροντας απαραίτητα τον αριθμό της παραγγελίας σας.
Μετά από συνεννόηση, τα προϊόντα θα πρέπει μας αποστέλλονται πίσω, μαζί με την απόδειξη αγοράς τους. Η χρέωση επιστροφής επιβαρύνει την εταιρεία μας, η οποία και κανονίζει την παραλαβή του δέματος από το χώρο σας. Η αποστολή της σωστής παραγγελίας επιβαρύνει την εταιρεία μας, η οποία θα γίνεται μία εργάσιμη μέρα μετά την παραλαβή της λανθασμένης παραγγελίας, εφόσον φυσικά υπάρχει διαθεσιμότητα των αντίστοιχων προϊόντων κατά το χρόνο εκτέλεσής .

 

Ακύρωση Παραγγελίας

Η nani-nani.gr διαθέτει μηχανισμό για την ακύρωση μιας παραγγελίας που έχει ήδη καταχωρηθεί. Για οποιαδήποτε ακύρωση μιας παραγγελίας θα πρέπει να στείλετε εγκαίρως e-mail στο info@nani-nani.gr με την ένδειξη «ακύρωση παραγγελίας». Η δυνατότητα αυτή σας προσφέρετε μέχρι τη στιγμή που θα ενημερωθείτε για την αποστολή της παραγγελίας σας (shipped). Μετά το χρονικό αυτό σημείο δεν είναι δυνατή η ακύρωση.