2310-900308
B2B

Συχνές ερωτήσεις

 

Αγορά- Πως ολοκληρώνω μια αγορά;;

Πλοηγηθείτε σε κάποια από τις κατηγορίες μας -με ή χωρίς υποκατηγορίες  ή επιλέξτε κάποια εταιρία.

Μόλις βρείτε το προϊόν που σας ενδιαφέρει, επιλέξτε μέγεθος ή χρώμα, αν υπάρχει τέτοια επιλογή και πατήστε το κουμπί "προσθήκη στο καλάθι".

Αφού προσθέσετε στο καλάθι όσα προϊόντα θέλετε, πατήστε το κουμπί "ταμείο". Εκεί μπορείτε να δείτε όλα τα προϊόντα σας συγκεντρωμένα και να αλλάξετε ποσότητα ή να αφαιρέσετε κάποια από αυτά.

Πατήστε το κουμπί “προχωρήστε στο ταμείο ” και ακολουθήστε τις οδηγίες για να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας. Για να ολοκληρώσετε μία αγορά, πρέπει να είστε ή απλός επισκέπτης ή  εγγεγραμμένο μέλος.

Διαβάστε περισσότερα στην ενότητα "Ο Λογαριασμός μου".

 

Διαθεσιμότητα προϊόντων- ποια προϊόντα είναι διαθέσιμα;; 

Υπάρχει απόθεμα σχεδόν σε όλα τα προϊόντα, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά, για παράδειγμα υπάρχει η ένδειξη «Μη διαθέσιμο».   Υπάρχει όμως περίπτωση σε κάποιο/α προϊόντα να υπάρχει παραγγελία σε εκκρεμότητα με αποτέλεσμα το e-shop να μην έχει ενημερωθεί τη στιγμή που κάνετε εσείς την παραγγελία.  Αν επιθυμείτε περισσότερες πληροφορίες για κάποιο προϊόν, επικοινωνήστε μαζί μας στο info@nani-nani.gr ή στο 2310 900308.

 

Σωστό μέγεθος – θα το επιλέξω σωστά;;

Κάθε εταιρεία  συντηρεί δικό της «πρότυπο» το οποίο αντιστοιχεί σε μία ηλικιακή κατηγορία.  Aναζητήσετε προϊόντα με βάση την ηλικία του παιδιού και το μέγεθος του.

 

Μπορώ να προσθέσω – αφαιρέσω προϊόντα σε παραγγελία που έχει ολοκληρωθεί;;

Δεν μπορείτε να προσθέσετε ένα προϊόν σε παραγγελία που έχει ολοκληρωθεί. Θα χρειαστεί να κάνετε νέα παραγγελία και να μας το αναφέρετε στα σχόλια. Επίσης, μπορείτε να μας καλέσετε άμεσα στο 2310 900308 για να προσθέσουμε εμείς το είδος πριν την αποστολή.

 

Πως ξέρω ότι η παραγγελία μου είναι επιτυχής;;

Μόλις ολοκληρώσετε μία παραγγελία σας, θα λάβετε ενημερωτικό email στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει, που θα επιβεβαιώνει ότι η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί.

 

Επιπλεον ερωτήσεις 

 

Συσκευασία δώρου;

Ναι και είναι απολύτως δωρεάν! Επιλέξτε την συσκευασία δώρου στο καλάθι αγορών και θα παραλάβετε & τη συσκευασία δώρο!

 

 Μπορώ να στείλω μια αποστολή ως δώρο και να μη παραλάβει το παραστατικό/αποδειξη λιανικής ο παραλήπτης;


Υπάρχει και αυτή η υπηρεσία. Όταν επιλέξετε συσκευασία δώρου, το προϊόν θα αποσταλεί στην διεύθυνση αποστολής, ενώ η απόδειξη αγοράς στη διεύθυνση χρέωσης, που έχετε δηλώσει.  Αρκεί να το επιλέξετε.

 

Υπάρχουν εποχιακές και μη  Εκπτώσεις;

 

Σε αντίθεση με τα φυσικά καταστήματα, το nani-nani κάνει προσφορές σε επιλεγμένα προϊόντα όλη την διάρκεια του χρόνου. Τα προϊόντα σε έκπτωση θα τα βρείτε στις «Προσφορές».

 

 Υπάρχει φυσικό κατάστημα;

 

To nani-nani είναι αποκλειστικά ηλεκτρονικό κατάστημα, όπου μπορείτε να κάνετε τα πάντα και υπάρχει μόνο η αποθήκη χονδρικής & show room προς το παρών!!